Zeepaard en Songkran - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rachel Van der Werf - WaarBenJij.nu Zeepaard en Songkran - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rachel Van der Werf - WaarBenJij.nu

Zeepaard en Songkran

Door: Rachel

Blijf op de hoogte en volg Rachel

13 April 2007 | Thailand, Bangkok

Even een heel snel bericht om te vertellen dat ik vandaag een ZEEPAARDJE heb gezien tijdens een van de duiken vandaag!!!! Errug gaaf... Ook een Leopard shark en andere mooie vissen. En, vandaag is het Songkran, het Boedistische Nieuwjaar wat betekent dat je de hele dag (en avond) nat gemaakt kan worden als een soort 'blessing'. De (enorme) waterpistolen zijn overal te koop maar een emmer kan ook! Dus, we stoppen vandaag eerder en gaan aan de festiviteiten meedoen. Daarover later meer. Wilde vandaag dus niet mijn fototoestel meenemen voor het geval dat ik bekogeld zou worden. Maar zal het snel doen!

RX

  • 13 April 2007 - 10:53

    Juji:

    Ok, nu ben ik officieel jaloers ;-)

  • 13 April 2007 - 11:48

    Susan:

    Ik ook!!

    By the way: ik zoek ook een sponsor om mijn kleine zusje op te zoeken!!

  • 13 April 2007 - 12:27

    Mama:

    En ik laat mijn dochters niet alleen gaan dus ik wil mee! Sponsor gezocht!
    Alle gekheid op een stokje, van dat natmaken ter ere van nieuwjaar had ik gehoord. Lijkt me leuk. Kan prima met dat klimaat! Veel plezier!

  • 13 April 2007 - 18:29

    Tanta Renee:

    Lieve schat ,heel veel plezier en geniet ervan,groeten van tante

  • 13 April 2007 - 20:40

    Yvonne:

    PROFICIAT! Ik las net dat je je diploma gehaald hebt. TOP! En nu 'redden' maar.
    Het klinkt nog steeds allemaal erg super. Gelukkig hebben we hier ook niks te klagen met het weer.... (behalve dat de hooikoortsperiode weer volop begonnen is).
    Verder is het retedruk op het werk en ben ik wel weer toe aan een paar vrije dagen. Helaas, ik moet nog tot eind mei ploeteren. Ach...en dan.....NYC!!!!!
    De tijd kan me niet snel genoeg gaan. Daar zul jij anders over denken...zon-zee-strand.....
    Blijf genieten! Dat doen wij ook.

    KUS

  • 17 April 2007 - 13:19

    Yvonne:

    Ola,
    Het weekend is weer voorbij.... Maar helaas nog geen nieuw verhaal van jou. Heb je veel emmers geleegd?

    Wij hebben super goed weer gehad en zijn natuurlijk gaan brommeren. Samen met mijn broer, Inge (ook op de Ducjes) en Peter naar Antwerpen (ff lunchen), toen door naar Vlissingen (drankje hier en daar) en 's avonds gegeten in Zierikzee. Erg leuk en lekker. Dik 300 km gereden en dat voel ik wel. Mijn nek is dan toch nog niet helemaal top.
    Maar dat mag de pret niet drukken!
    Helaas is de zon nu nergens meer te bekennen. :-(
    Hier op het werk is het nog steeds mega druk. En, mijn nieuwe collega is er.....een spaanse jongen die een beetje engels spreekt.... Lachen dus. Met handen en voeten soms.

    Doeiii, ik moet weer serieus aan het werk.
    x

  • 18 April 2007 - 15:02

    Coolkid:

    Hey turtlegirl.. of wordt het nu zeepaard girl!! hahaha.. Echt super hoor!! Ben best jaloers. Gelukkig geniet je volop. Marja is gister weer terug gekomen uit Belize. Ik ga haar zo even bellen. Die zal het ook wel naar haar zin hebben gehad.
    Nou ga jij nog maar even lekker met water spelen. Dan ga ik nu stoppen met werken. Het is eindelijk 5 uur... Was een rustige dag.
    Meis, geniet volop en tot snel!
    Groetjes Coolkid..

  • 18 April 2007 - 19:17

    Henriette (en Brian):

    Jij maakt wat mee. Lijkt mij fantastisch om dit allemaal te zien. Maar wij zitten hier ook niet stil. Omdat je Moeder het afgelopen weekend mooi weer wilde, hebben wij een barbeque georganiseerd. En jawel 30 graden. Gaan volgende de week naar Juup van het Hek. Nog veel plezier.

    Take care
    love Brian and Henriette

  • 19 April 2007 - 08:46

    Lies:

    Beppie, ik lees pas net dat je nu officieel rescue diver bent. Hiep, hiep!! Zo te horen heb jij het wel naar je zin daar. Hier gaat alles z'n gangetje, ik zit ongelofelijk veel in DLRP en kan niet wachten tot het wat rustiger wordt. Ben dus ook elke keer jaloers als je je verhalen lees, jij maakt tenminste nog eens wat mee daar!! Geniet ervan meid..

    liefs,
    Lies

  • 20 April 2007 - 07:40

    Lobke:

    Rach! Wanneer stuur je weer een berichtje!!! Ben benieuwd hoe het met je gaat!
    Kus

  • 20 April 2007 - 07:45

    Mama:

    Erg leuk zo'n weblog, maar dan moet er wel wat op geschreven worden!
    We kijken er naar uit!
    KUS.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

The long way to becoming a Dive Master

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2007

Laatste dag

29 Juni 2007

Romantisch

27 Juni 2007

In de jungle, the mighty ...

25 Juni 2007

Wat?

24 Juni 2007

Beroofd
Rachel

Actief sinds 06 Nov. 2006
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 55604

Voorgaande reizen:

25 September 2015 - 29 Januari 2016

Zuidoost Azië

04 Mei 2012 - 27 Mei 2012

Peru here we come!

02 November 2011 - 09 November 2011

New York Marathon 2011

07 December 2008 - 02 Januari 2009

Panama

03 April 2007 - 04 Juli 2007

The long way to becoming a Dive Master

03 November 2006 - 20 December 2006

Guatemala, Belize & Honduras

Landen bezocht: