Geslaagd! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rachel Van der Werf - WaarBenJij.nu Geslaagd! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rachel Van der Werf - WaarBenJij.nu

Geslaagd!

Door: Rachel

Blijf op de hoogte en volg Rachel

11 April 2007 | Thailand, Bangkok

Hi, Effe een snel berichtje om te vertellen dat ik geslaagd ben voor de cursus Rescue Diver. Ik kan nu een duiker in nood helpen in of onder het water. Voordat we gister met de oefingen begonnen zijn we naar de gedenkstenen van de Tsunami geweest van de verschillende landen. Peter (mijn Zweedse 'collega' die daarna het slachtoffer speelde), heeft met zijn leitje de algen van de Nederlandse en de Zweedse stenen gehaald en er stond "Ter nagedachtenis van ....". Best indrukwekkend op 19 meter diepte!

Vandaag begonnen met mijn Dive Master Training dus meer studeren!

Geniet van het mooie weer daar, ik doe het hier!

RX

ps. Y- nog geen leuke mannen gespot!

• 11 April 2007 - 08:40

Rutger:

Hi,
    Indrukwekkend allemaal onder water daar.
    Veel leuker dan hier, al is het wel mooi weer.
    XR

• 11 April 2007 - 09:33

Papa En Mama:

Gefeliciteerd! Het gaat vast met de Dive Master Training hetzelfde, al zal je flink moeten studeren als ik het goed begrijp! Heb je al gehoord dat er gisteravond een prinsesje is geboren> De naam is nog niet bekend, ze weegt 4150 gram en dat is exact hetzelfde als jouw geboortegewicht!
    Die gedenksteen op 19 meter diepte lijkt me inderdaad heel indrukwekkend!
    Nog veel plezier. Stuur je ook eens zo mogelijk foto's??
    Dikke kus.

• 11 April 2007 - 14:24

Haji:

gefeliciteerd met je eerste stap naar Dive Master !

• 11 April 2007 - 14:25

Renee:

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG EN JE DIPLOMA,GENIET MET VOLLE TEUGEN VAN ALLES EN IK KIJK UIT NAAR HET VOLGENDE BERICHT, LEUK HOOR OM ZO MEE TE KUNNEN GENIETEN VAN JE BELEVENISSEN VIA JE MAILTJES. DIKKE KUS TANTE RENEE EN OME LEON

• 11 April 2007 - 15:25

Noor:

Pfff, gelukkig, eindelijk weer eens een diploma gehaald....;-)
    x

• 12 April 2007 - 06:56

Marie-Claire:

Jee,Rachel!!
    We blijven je feliciteren nu ben je een echte miss rescue diver,
    wauw!!!
    Geniet ervan wij genieten hier van je verhalen!!
    Studeer ze......

groet,

Marie-Claire en de rest....

• 12 April 2007 - 07:03

Wino Pelzer:

Beste Rachel,

Ik ontkom maar niet aan de gedachte dat jij toch een leuker leven leidt dan de de gemiddelde aardbewoner.

Veel plezier.

• 12 April 2007 - 07:08

Lobke:

Hi Rach!
    Jammer dat ik je helemaal niet meer hebt gezien of gesproken! Zo te horen gaat alles op rolletjes daar! Enjoy!
    Kus

• 13 April 2007 - 09:29

Mama:

Het nieuwe prinsesje heet:
    Ariane, Wilhelmina, Maxima, Inez.
    Roepnaam: Ariane. Jammer genoeg uitgesproken als Ariaan. Ariane vind ik tenminste een stuk mooier.
    Dag schat.

• 22 April 2007 - 09:34

Jan:

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Ik weet in ieder geval in wiens gezelschap ik me moet begeven wanneer ik moet worden gered!