Dive Master Rachel - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rachel Van der Werf - WaarBenJij.nu Dive Master Rachel - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rachel Van der Werf - WaarBenJij.nu

Dive Master Rachel

Door: Rachel

Blijf op de hoogte en volg Rachel

09 Mei 2007 | Thailand, Bangkok

Ja, ja, het is officieel, ik ben Dive Master!!! Na 8 theorietesten, 4 zwemtesten, een stresstest, een reddinsactie en heel veel praktijktesten is het dan zover.

Alles is afgerond, behalve het officieuze gedeelte, mijn 'snorkeltest'. Dit houdt in dat je in een bar (op de bar) zit met een masker en snorkel op. Je instructeur (Katie in mijn geval) mag dan in die snorkel een 'bucket' leegmaken (ongeveer 3/4 liter) waar ze in mag doen wat ze wilt. En dat moet je dan in een keer leegdrinken via de snorkel. Behalve alcohol zit er ook cola oid in, maar toch. Ik heb meerdere snorkeltesten gezien en de Dive Masters die eruit kwamen gingen of gelijk over hun nek, of gingen iets later over hun nek, en/of werden op het strand gevonden en moesten met een trolley naar huis gebracht worden. Waarschijnlijk is de mijne morgen want dat is ook Katie's laatste avond.

Je zult begrijpen, ik verheug me er enorm op! pfff..

X, Dive Master Rachel :-)

  • 09 Mei 2007 - 09:18

    Petra:

    Goed man, gefeliciteerd!
    Succes met de snorkeltest.... xxx

  • 09 Mei 2007 - 09:23

    Baji:

    Raji,

    Proficiat met het behalen van jouw Dive Master. Veel plezier met je laatste "snorkeltest".

    Doei Baji

  • 09 Mei 2007 - 09:42

    Very:

    PROFICIAT!!! IK VIND JOU EEN KANJER! Ik hoop dat je de snorkelstest overleefd;)

  • 09 Mei 2007 - 09:43

    Hans:

    Gefeliciteerd. Top !

    Have fun met de swedish bucket

    gr Hans

  • 09 Mei 2007 - 10:05

    Susan:

    Hartstikke gefeliciteerd!!!!!!!
    Enne veel sterkte met die laatste test.

    gr. en xxx Susan

    P.S. Rens moet dadelijk in Roermond met jongens uit zijn klas meedoen aan de Limburgse schoolhandbal kampioenschappen. Als ze dit ook winnen gaan ze naar Emmen voor de Nederlandse kampioenschappen!! Dus duim maar voor ze.


  • 09 Mei 2007 - 10:31

    Helene:

    Gefeliciteerd Duikmeissie. Ik weet zeker dat jij als alcoholica goed door de officieuze test komt.

  • 09 Mei 2007 - 10:41

    Lobke:

    WOW! Super van je!
    Sterkte met de snorkeltest! Ik heb ooit eens iets soortgelijks gedaan met een gieter...heb het overleefd!
    Kus

  • 09 Mei 2007 - 10:55

    Papa En Mama:

    Van harte gefeliciteerd! We zijn uiteraard héél trots op je! Misschien dat ik toch een proeflesje neem bij je!
    Ben benieuwd naar de laatste snorkeltest, lijkt me maar akelig! Lijkt wel 'n ontgroening maar dan achteraf!
    Dikke kus van je vader en moeder.

  • 09 Mei 2007 - 11:20

    Merlijne:

    Hey Rachel

    Super, gefeliciteerd! En erg goed te lezen dat je perfect integreert en de lokale gewoontes omarmt;-)

    X

  • 09 Mei 2007 - 17:53

    Sonja:

    Gefeliciteerd zeg, je bent echt goed
    bezig!
    Heel veel sterkte bij de laatste test, ik ben benieuwd hoe je het ervan af brengt.

    Sonja xxx

  • 09 Mei 2007 - 19:58

    Juji:

    GEFELICITEERD! Als het ook nog goed gaat met de snorkeltest dan weet ik zeker dat je me van mijn maskerfobie af kan helpen ;-)

    Maar echt super, ik ben trots op je, heb je toch maar even in een maand geflikt!

    Ik heb vandaag ook een certificaat gehaald (na 3 dagen training) en mag nu officieel persoonlijkheidstesten afnemen bij mensen! Hahaha, heel wat anders maar ook vast heel nuttig...!

    Tot snel,
    Judith
    xxx

    PS Plak voor de zekerheid een briefje met je naam en adres op je lichaam voor het geval je onderuit gaat.....

  • 09 Mei 2007 - 21:13

    Noor:

    Zeg, doe nou niet alsof je nog nooit zoiets gedaan hebt. Ik weet dat mama en papa meelezen, maar het wordt tijd dat iedereen weet dat je dat soort drankontgroeningen al regelmatig hebt ondergaan.....;-)
    Maar, wederom veel succes met deze...

  • 10 Mei 2007 - 12:17

    Nadine:

    super-proficiat met het behalen van de officiele status van DiveMaster!
    vandaag dan de snorkeltest..... klinkt spannend, heel veel toi-toi-toi

    greetz, Nadine

  • 10 Mei 2007 - 12:49

    Geert:

    GefeliciGeert!
    Maareh 3/4 liter is voor jou natuurlijk gewoon een opwarmertje! Ik zou zeggen snuif de helft met de snorkel door je neus, om de uitdaging wat groter te maken....
    Veel succes.

    Gr Geert

  • 10 Mei 2007 - 13:03

    Petra G:

    hahahah goeie test man, ga je zeker halen haha.

    Gefeliciteerd, DIVE MASTER!

  • 10 Mei 2007 - 15:44

    Mama.:

    Ook héél erg gefeliciteerd van oma. Ze is (ook) trots op je!

  • 10 Mei 2007 - 19:39

    Han:

    ggeeffeelliicciitteeeerrdd RRaacchheell,, eeiinnddeelliijjkk DDiivvee MMaasstteerr!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

The long way to becoming a Dive Master

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2007

Laatste dag

29 Juni 2007

Romantisch

27 Juni 2007

In de jungle, the mighty ...

25 Juni 2007

Wat?

24 Juni 2007

Beroofd
Rachel

Actief sinds 06 Nov. 2006
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 55573

Voorgaande reizen:

25 September 2015 - 29 Januari 2016

Zuidoost Azië

04 Mei 2012 - 27 Mei 2012

Peru here we come!

02 November 2011 - 09 November 2011

New York Marathon 2011

07 December 2008 - 02 Januari 2009

Panama

03 April 2007 - 04 Juli 2007

The long way to becoming a Dive Master

03 November 2006 - 20 December 2006

Guatemala, Belize & Honduras

Landen bezocht: