Snorkeltest - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rachel Van der Werf - WaarBenJij.nu Snorkeltest - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rachel Van der Werf - WaarBenJij.nu

Snorkeltest

Door: Rachel

Blijf op de hoogte en volg Rachel

11 Mei 2007 | Thailand, Bangkok

Laatste avond van Katie en Rebecca en de avond van mijn snorkeltest. Ik had me al voorbereid (geprobeerd in ieder geval) door veel water te drinken gedurende de dag en avond.

Daar zat ik dan, op een barkruk, op het podium van Carlito's bar, onder begeleiding van het smurfen-lied. Masker op, snorkel in. En Katie die als mijn instructeur de 'bucket' mocht leeggieten in de snorkel.

Wat was het veel en wat ging het hard!

Officieel kan/mag je niet ademhalen tussendoor (neusstuk van masker) maar dat is onmogelijk volgens mij dus ik heb tussendoor 'stiekem' het masker een beetje opgetild zodat ik door mijn neus kon ademen. Het was echt overleven. Vreselijk!

Je ziet en hoort niks anders meer, behalve de aanmoedigingen van de andere instructeurs en Dive Masters. Het kwam letterlijk mijn neus uit. Halverwege kreeg ik ontzettende hoofdpijn maar ja, je moet door!

En toen zat het er allemaal in, alleen niet voor lang...

Later ben ik zelfstandig, mijns inziens in een rechte lijn, naar huis gelopen. Maar misschien zegt het feit dat ik daar op lette genoeg!

Vanochtend was ik alweer om 10 uur in de shop, gelukkig hoefde ik niet te duiken vandaag. En mijn hoofdpijn begint langzaam te verdwijnen...

Foto's zijn gemaakt maar heb ik nog niet gekregen. Die volgen dus later.

RX

  • 11 Mei 2007 - 09:53

    Juji:

    Oef........ weet niet of ik de foto's wel wil zien....!

  • 11 Mei 2007 - 10:13

    Lobke:

    Hahaha....daar had ik bij willen zijn!
    HULDE!!!
    Kus

  • 11 Mei 2007 - 10:36

    Mama:

    Nou ja, je hebt het overleefd. Maar of ik die gewoonte leuk vind???
    Ik had er in ieder geval niet bij willen zijn!
    Dikke kus.

  • 11 Mei 2007 - 11:39

    Sonja:

    Getver, wat lijkt me dat smerig,zeg!
    Ik had nu even niet met je willen ruilen!

    Geniet ze, als de hoofdpijn is gezakt !

  • 11 Mei 2007 - 14:02

    Yvonne:

    Hoihoi MASTER!

    Goed zeg, dat je het allemaal gehaald heb. TOP. En dus ook de snorkeltest overleefd. Je snapt het: ik had het voorbij laten gaan.... ;-)

    -x-

  • 11 Mei 2007 - 16:59

    Susan:

    Ik ben benieuwd naar de foto's!!

    Ik doe het je niet na.

    gr. en xxx Susan

  • 11 Mei 2007 - 20:43

    Noor:

    FOTO'S, FOTO'S, FOTO'S,FOTO'S, FOTO'S!!!!!!
    X

  • 13 Mei 2007 - 16:23

    Annemarie:

    Hey Rachel,

    Gefeliciteerd met je Dive Master diploma!!! Hoorde het van je moeder (via mijn moeder....). Hoe bevalt het daar in Koh Phi Phi? Marnix (mijn vriend) en ik wilden nog langs komen. We zijn namelijk net terug uit Thailand. Maar na onze trip naar Ayuthaya, Chang Mai, Mae Hong Son, Koh Samui, Koh Tao en weer terug naar Bangkok was de tijd helaas op (en het bleef maar regenen, dus dat werkte ook niet echt mee). Hoop dat het goed met je gaat en zou leuk zijn om weer eens wat af te spreken als je weer terug in Nederland bent!

    Veel liefs (je nichtje) Annemarie!

  • 15 Mei 2007 - 15:27

    Marit:

    he chick,
    doe je goed!!!

    Als je terug komt (niet als maar wanneer je terug komt natuurlijk) dan moet je even laten weten wat je qua werk gaat doen want gezien de taken die je nu voor het Jaar van de Molens doet heb ik leuke klussen voor je!!
    ps voor de zoveelste keer, wanneer kom je weer in het warmerwordende kikkerlandje?

    Kuzj
    Marit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

The long way to becoming a Dive Master

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2007

Laatste dag

29 Juni 2007

Romantisch

27 Juni 2007

In de jungle, the mighty ...

25 Juni 2007

Wat?

24 Juni 2007

Beroofd
Rachel

Actief sinds 06 Nov. 2006
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 55604

Voorgaande reizen:

25 September 2015 - 29 Januari 2016

Zuidoost Azië

04 Mei 2012 - 27 Mei 2012

Peru here we come!

02 November 2011 - 09 November 2011

New York Marathon 2011

07 December 2008 - 02 Januari 2009

Panama

03 April 2007 - 04 Juli 2007

The long way to becoming a Dive Master

03 November 2006 - 20 December 2006

Guatemala, Belize & Honduras

Landen bezocht: