BEDANKT! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rachel Van der Werf - WaarBenJij.nu BEDANKT! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rachel Van der Werf - WaarBenJij.nu

BEDANKT!

Door: Rachel

Blijf op de hoogte en volg Rachel

07 Mei 2007 | Thailand, Bangkok

Ik las dat Judith een inzamelingsactie heeft gehouden omdat jullie meer foto's willen zien en dat is gelukt! Jullie begrijpen dat ik de druk gelijk voel en ik heb dus maar meteen wat foto's gemaakt en op de site geplaatst. Ik zal er binnenkort nog meer maken dus houd deze weblog vooral in de gaten! :-)

• 07 Mei 2007 - 11:36

Lobke:

Wat een fantastische verhalen allemaal!
    Ik vertrek volgende week woensdag naar Cambodja en Laos, uiteraard hebben we ook nog een paar dagen strand gepland. Wordt wrs geen Phi Phi, we hebben namelijk maar 4 dagen...Koh Samui/ Koh Pangan zijn dan toch wat makkelijker bereikbaar!
    Hou je taai daar!
    Kus

• 07 Mei 2007 - 11:54

Nadine:

... we wachten met spanning op de plaatjes die komen gaan!

have fun, greetz Nadine

• 08 Mei 2007 - 13:25

Yvonne:

He Rachel,

leuk zeg die foto's. Dan gaat het hier weer wat meer 'leven'. Ziet er erg leuk en zonnig uit. En je vermaakt je wel. Dus dat zit helemaal goed.

Hier is het ook nog steeds erg plezierig...vooral omdat ik nog maar 13 werkdagen in het verschiet heb tot aan NYC!!!!
    Ik heb mega zin om Peter te gidsen.

Dikke knuffel
    x

• 08 Mei 2007 - 18:21

Judith:

Raji,
    Klinkt allemaal super zeg! En leuk om de foto's te zien en een beetje beeld te krijgen hoe je er daar bij zit.
    We weten hoe goed je kunt studeren in de zon, dus dat dat zo voorspoedig gaat, verbaast mij niets. ;-))
    xj