Visite visite - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rachel Van der Werf - WaarBenJij.nu Visite visite - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rachel Van der Werf - WaarBenJij.nu

Visite visite

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Rachel

10 Juni 2007 | Thailand, Bangkok

EEN BERICHTJE VAN DE NEDERLANDSE DELEGATIE:

Helaas zijn mama en ik vanmorgen weer thuis gekomen na een lange reis! Maar het was geweldig, we hadden er nog veel langer kunnen blijven.

Om jullie een indruk te geven van hoe Koh Phi Phi er nu uit ziet, heb ik heel veel foto's gemaakt. En natuurlijk heb ik ook gedoken met de duikschool ´van Rachel´, ik heb er zelfs mijn advanced gehaald! Als laatste specialty heb ik fotografie gedaan (dat zal niemand verbazen) en ook hier heb ik wat foto´s op deze site geplaatst want...... met zeer grote trots kan ik vermelden dat ook ik (eindelijk) 2 schildpadden heb gezien, een geel zeepaardje, een leopard shark en 7 black tip reef haaien, ontzettend gaaf! En zelfs mama heeft een poging gewaagd om te duiken maar helaas is dat niet gelukt (maar wel heel stoer om het te proberen!). Mama is ook gezellig een dag mee gegaan met de boot.

Onze dagindeling zag er ongeveer als volgt uit: uitgebreid ontbijt (met american pancakes) met uitzicht op zee, een paar uur op het strand liggen, zwemmen in de zee (30 graden), douchen en 100 meter lopen naar de duikschool om daar te bepalen wat we verder gingen doen en of Rachel mee kon i.v.m. eventuele klanten (massage, tochtje met de long tail boot, lunch op het strand, pedicure, shoppen etc etc). Oma was zo lief om ons te trakteren en daar hebben we met z'n drietjes 3 keer heerlijk van kunnen eten!

Het was in ieder geval erg leuk om te zien waar Rachel nu zit en het was zeker de lange reis waard. Sterker nog, ik wil terug!!!


Judith

  • 11 Juni 2007 - 06:13

    Susan:

    Wat een super leuke en mooie foto's!

  • 11 Juni 2007 - 20:23

    Rutger:

    Hi Judith en mama van en Rachel,
    Ik ben echt blij voor jullie, zit nu beetje te huilen van weemoed achter de computer, wat heerlijk zeg!
    Fijn dat jullie het mooi hebben gehad.
    XR

  • 12 Juni 2007 - 05:39

    Mama:

    Wat hebben we het heerlijk gehad op Phi Phi! Wat een prachtig eiland(je). En wat ontzettend leuk om Rachel aan het werk te zien. Ik heb nu gezien hoe ze daar reilt en zeilt en ik kan iedereen verzekeren: ze heeft het er geweldig! Wat zal dat weer een heel ander leven wordt als ze terug is in Amsterdam. De foto's van Judith spreken voor zich, het is er prachtig, er is geen verkeer op wat fietsen na, voornamelijk kinderfietjes en de mensen zijn ontzettend vriendelijk. Ik weet niet of het in het hoogseizoen misschien niet te druk zal zijn maar nu was het super. We zijn maar een week geweest maar het was de lange reis dubbel en dik waard. Jammer dat het duiken niet lukte! Dat was het enige minpuntje, maar ach.....
    Rachel, geniet er nog van die laatste paar weken!
    Dikke kus van mama en heel veel groeten van papa.

  • 13 Juni 2007 - 12:53

    Helene:

    Wat leuk dat jullie naar Rachel zijn geweest. Fijn dat jullie genoten hebben. De foto's zijn fantastisch. Bij het bekijken van de foto's krijg je een heerlijk vakantiegevoel.

  • 14 Juni 2007 - 19:15

    Judith:

    Leuk dat jullie op visite zijn geweest en aan de foto's te zien, was het de moeite waard. Leuk ook om Rachel aan 't werk te zien, lijkt me. Ben benieuwd of we d'r nog terugzien. Hoewel, Amsterdam is ook best leuk.
    xj

  • 18 Juni 2007 - 17:33

    Petra G:

    Schat wat heb je toch een heerlijk leven! het klinkt niet alleen super, het ziet er ook nog geweldig uit!

    Volgens mij kom je binnenkort terug, dan zit ik in Peru (een maand...) maar daarna wil ik echt alles maar dan ook alles "in levende lijve" horen hoor!

    Gniet er nog ff van!
    dikke kus

  • 20 Juni 2007 - 07:01

    Baji:

    Raji,
    Weer erg leuk om even iets te horen. Bij het kijken van de mooie, gave foto's (van o.a. Judith, bedankt daarvoor) krijg ik echt een vakantiegevoel en baal ik enorm dat ik niet met Judith en Jose ben mee geweest. Wanneer je weer een keer weggaat moet je mij aan dit berichtje herinneren.
    Raji veel plezier met rondreizen en doe Shari de groeten,

    Baji

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

The long way to becoming a Dive Master

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2007

Laatste dag

29 Juni 2007

Romantisch

27 Juni 2007

In de jungle, the mighty ...

25 Juni 2007

Wat?

24 Juni 2007

Beroofd
Rachel

Actief sinds 06 Nov. 2006
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 55604

Voorgaande reizen:

25 September 2015 - 29 Januari 2016

Zuidoost Azië

04 Mei 2012 - 27 Mei 2012

Peru here we come!

02 November 2011 - 09 November 2011

New York Marathon 2011

07 December 2008 - 02 Januari 2009

Panama

03 April 2007 - 04 Juli 2007

The long way to becoming a Dive Master

03 November 2006 - 20 December 2006

Guatemala, Belize & Honduras

Landen bezocht: