Mijn leven als Master - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rachel Van der Werf - WaarBenJij.nu Mijn leven als Master - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rachel Van der Werf - WaarBenJij.nu

Mijn leven als Master

Door: Rachel

Blijf op de hoogte en volg Rachel

24 Mei 2007 | Thailand, Bangkok

Hallo daar!

Het is weer effe geleden maar hier ben ik dan weer. Na mijn grote reis naar Maleisie was ik toch weer blij om voet op PP te zetten. Toch wel erg lekker, zo'n eiland waar je een boel mensen kent (alhoewel veel mensen voor het laagseizoen weg aan het gaan zijn), waar je je vaste plekjes hebt voor spijs en drank en bovenal, waar je op een heerlijk zonnig eiland zit waar geen auto's zijn en waar alles (dus) te voet te bereiken is.

Maar goed, ik ben er dus weer. Die avond was er weer een snorkeltest. Dit keer van een Zweedse jongen, Kim. Ook weer in Carlito's. Na zijn snorkeltest bleven we nog effe wat drinken daar en werd ik letterlijk besprongen door een dronken lesbo. Toch echt niet mijn ding!

Kim had de avond ervoor een one night stand gehad met een Nederlandse wat hij zich niet meer kon herinneren. We hebben toen net gedaan alsof ik dat was geweest en de arme jongen voelde zich erg lullig omdat hij dus niet meer wist dat 'ik' dat was geweest. Iedereen zat in het complot en ik deed alsof ik jaloers/teleurgesteld/verdrieting was omdat hij me niet genoeg aandacht gaf. De arme jongen wist niet meer waar ie het moest zoeken. Gelukkig kon hij er ook om lachen toen we het hem uiteindelijk hadden verteld.

De dag erna (19 mei) was er voetbal op de televisie; Chelsea- Manchester United voor de FA cup (whatever dat is...). Ik was maar voor Manu gezien zij rode shirts hebben en ik meer rood dan blauw in mijn garderobe heb. En het was nog best leuk ook, als je net doet alsof je 'fan' bent. 'Helaas' verloor Manu met 1-0. Na de wedstrijd zijn we in Reggae bar een Thaise bokswedstrijd gaan kijken en daarna naar Upstairs Sky bar waar paaldansende Thaise meisjes bezig waren. Ze leken erg verveeld en ik heb het idee dat ik het beter kan na mijn gevolgde paaldans workshop van afgelopen jaar! Heb het toch maar niet geprobeerd... Al met al, een erg gezellige avond weer!

De dag daarna mijn spullen (weer) verhuisd. Dit keer naar Jen's kamer. Hij is de eigenaar van de duikshop en hij gaat een maand weg naar Singapore en Engeland met zijn dochter. Ik betaal hetzelfde voor deze kamer als voor mijn oude maar heb nu tv/DVD/koelkast/warm water en aircon. Prima deal alhoewel de kamer minder rustig is. Jamie en Tali (nieuwe instructeurs) zijn in mijn kamer getrokken.

En en de afgelopen dagen weer gedoken! Had al een week niet gedoken (visa run en weinig klanten) dus wilde wel weer! Onze boot is naar Phuket voor het laagseizoen dus wij gaan mee op de andere boten. Dit betekent dat we 's morgens vroeg alle duikspullen in de trolley naar de pier moeten brengen. Gelukkig helpt O, een Thaise jongen, ons.

En, ik ga voor Dive Master plus! Dit betekent dat ik 4 x onder begeleiding van een instructeur een aantal dingen moet doen (uitleg theorie en demonstratie onder water van een aantal oefeningen) voor de 'Discover Scuba Divers', mensen die een keertje duiken willen proberen en dus geen brevet hebben.

Heb er gister 1 gedaan met 2 Australische jongens en die ging goed. Nu dus nog 3.

Het weer is de laatste dagen/week errug lekker! Weinig regen en heerlijke temperaturen, soms een beetje te warm zelfs. Maar, we mogen niet klagen!

Zover maar weer mijn afgelopen week, tot snel!

RX

  • 24 Mei 2007 - 09:09

    Mama:

    Hoe moet jij ooit weer wennen aan het Nederlandse leven?
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 24 Mei 2007 - 14:40

    Henriëtte:

    Wen voorlopig maar niet. Dit is veel leuker. Of zoals Raymond zegt: kan mij overal aanpassen. Maar jij maakt wel erg veel mee in je leven. Never a dull moment.

  • 26 Mei 2007 - 21:45

    Mama:

    Enige foto's, vooral dat politiebureau! Wat een droomeiland! Heeft de politie wel eens iets te doen? Moet toch allemaal héél vredig zijn, in zo'n omgeving.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 28 Mei 2007 - 13:03

    Yvonne:

    He Master,
    Hahaha, een dronken lesbo. Is nog erger dan een dove lesbo. Dat had ik jaren geleden in een disco.

    Leuke foto's! Ga door!

    Nog 3 nachtjes en Peter en ik gaan naar NYC!!!! Het duurt me allemaal te lang nu. Ik lijk wel een klein kind.

    Liefs Y en blijf genieten!!!

  • 29 Mei 2007 - 08:32

    Lies:

    goed om te horen dat je weer meer kan gaan duiken. Nu je prof ben wil je toch laten zien wat je kan, of niet soms?!
    Wat betreft die thaise paaldans meisjes, misschien moet je ze eens laten zien hoe het echt moet ;-)
    liefs, Lies

  • 30 Mei 2007 - 14:06

    Yvonne:

    Oja, veel plezier met je bezoek!!!! Gezellie!

    :-)

  • 30 Mei 2007 - 18:21

    Mama:

    Heb je die laatste foto's, onder water, zelf gemaakt? Prachtig!

  • 31 Mei 2007 - 13:19

    Helene:

    De foto's lijken wel uit een catalogus. Prachtig. Leuk die bespringing van die lesbo. Wel jammer dat je je paaldansact niet hebt uitgevoerd. Misschien word je dan beroemd en hoef je in Nederland geen baan te zoeken. Ik hou mijn oren en ogen al open voor passende banen voor jou.

  • 01 Juni 2007 - 21:11

    Judith:

    Nog één nachtje!!! Gave foto's, hoop ze zelf te kunnen maken!

  • 04 Juni 2007 - 08:41

    Judith G.:

    Gave plaatjes zeg!

    xj

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

The long way to becoming a Dive Master

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2007

Laatste dag

29 Juni 2007

Romantisch

27 Juni 2007

In de jungle, the mighty ...

25 Juni 2007

Wat?

24 Juni 2007

Beroofd
Rachel

Actief sinds 06 Nov. 2006
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 55604

Voorgaande reizen:

25 September 2015 - 29 Januari 2016

Zuidoost Azië

04 Mei 2012 - 27 Mei 2012

Peru here we come!

02 November 2011 - 09 November 2011

New York Marathon 2011

07 December 2008 - 02 Januari 2009

Panama

03 April 2007 - 04 Juli 2007

The long way to becoming a Dive Master

03 November 2006 - 20 December 2006

Guatemala, Belize & Honduras

Landen bezocht: