Terug in Antigua - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Rachel Van der Werf - WaarBenJij.nu Terug in Antigua - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Rachel Van der Werf - WaarBenJij.nu

Terug in Antigua

Door: Rachel

Blijf op de hoogte en volg Rachel

16 December 2006 | Guatemala, Antigua

Vanochtend met de chickenbus naar Pastores, een dorpje 15 minuten hier vandaan, waar ik mijn handgemaakte en op maat-gemaakte laarzen kon ophalen. Die heb ik 3 weken geleden daar besteld (voet op een stuk papier, omtrek gemaakt van mijn voet, breedte gemeten, kuit gemeten, model uitgezocht (van een voorbeeldlaars maar dan met andere hak en neus) en leer uitgezocht). Helaas was de wreef iets te krap maar nadat ze dat enigszins hadden uitgewijd ging het goed. En dat voor 45 euro!!! De schoenen die ik ook had besteld (voor 26 euro) hebben ze helaas niet kunnen maken omdat ze die kleur leer die ik had uitgezocht niet meer hadden en ze hadden mijn telefoonnummer niet. Maar de laarzen zijn errug gaaf!

Verder nog wat geshopt, geluncht met Angelina, gemaild, certificaat van de Spaanse les gehaald en shuttle geboekt naar het vliegveld morgen.

Helaas zit het er bijna weer op. 6 weken zijn voorbij gevlogen en had graag nog even willen blijven. Maar goed, op naar het volgende avontuur (wat dat dan ook mag zijn!). Dank jullie wel voor alle reacties, erg leuk om te lezen.

Kus, Rachel (aka Turtle Girl!)

• 16 December 2006 - 21:22

Susan:

een hele fijne laatste dag daar en een goede reis terug naar huis!!
    gr. en xxx

• 17 December 2006 - 08:21

José:

Jammer voor jou dat het bijna voorbij is! Maar wij zullen toch blij zijn als je weer thuis bent, tja, dat is ouders eigen. We wensen je een heel goeie reis toe en een behouden thuiskomst. Tot de volgende week, schat!
    Papa en mama.