Meer reizen... - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Rachel Van der Werf - WaarBenJij.nu Meer reizen... - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Rachel Van der Werf - WaarBenJij.nu

Meer reizen...

Door: Rachel

Blijf op de hoogte en volg Rachel

07 December 2006 | Guatemala, Guatemala-stad

Vanochtend met de ´lancha´ naar Rio Dulce. Een heel mooie vaart ware het niet dat het (weer) slecht weer was. :-( 1,5 uur gevaren (met een zeil over ons heen om ons te beschermen tegen de regen) langs bamboehutjes met rieten daken, verstopt tussen het groen, waterlelie´s en een ´hot spring´ waar we in hadden kunnen zwemmen maar niemand wilde gezien het weer niet lekker was. Daarna afscheid genomen van Susan en in de bus naar Flores. Daar ben ik nu en heb, nadat ik ingescheckt heb in Hotel ´Doña Goya II´, geluncht met uitzicht op het meer. Ook een tour geboekt naar Tikal (meer Maya ruïnes, dit keer verstopt in de jungle) en vervoer naar Belize de dag erna. Morgen om 3.30 (in de ochtend!!) word ik opgehaald. Het is een uur rijden naar Tikal en de zonsopgang vanuit de ruïnes over de jungle schijnt ontzettend mooi te zijn. Nu maar hopen op helder weer! Ook zie je dan de meeste beestjes. Oh ja, best lekker om weer alleen te zijn (wie had ooit gedacht dat ik dat zou zeggen!!!)!

• 08 December 2006 - 07:43

Rutger:

Nogmaals: ook in de regen in een bootje klinkt het daar super. Hier regent het momenteel aan een stuk door, dus qua weer niet veel beter. Coco Loco klinkt heerlijk. X R

• 08 December 2006 - 08:44

Judith:

Wie had dat inderdaad gedacht! Ik vind het goed van je dat je zoveel onderneemt, ongeacht of je wel of niet alleen reist, ik bewaak het fort thuis wel :-(

Hoop dat je de schildpad in Belize wel zult zien, hij staat nog wel op mijn lijstje...
    Tikal is in ieder geval heel erg mooi, brulapen midden in de jungle (en ze brullen écht!)en er schijnt een krokodil te zitten in het meertje bij het bezoekerscentrum... wij hebben 'm uiteraard niet gezien, misschien maar goed ook!

X