Pemuteran- Teva tanlines - Reisverslag uit Pemuteran, Indonesië van Rachel Van der Werf - WaarBenJij.nu Pemuteran- Teva tanlines - Reisverslag uit Pemuteran, Indonesië van Rachel Van der Werf - WaarBenJij.nu

Pemuteran- Teva tanlines

14 Oktober 2015 | Indonesië, Pemuteran

Pemuteran, Bali 14-16 oktober

Het is helaas tijd om dit heerlijke eiland te verlaten, er is nog zo veel te doen en te zien dus we gaan door. Met de boot gaan we vanuit Gili Meno naar Gil Trawangan, waar we overstappen op een andere boot naar Padang Bai (5-0). Ze hebben ons de verkeerde tickets verkocht en de verkeerde vertrektijd doorgegeven waardoor we langer moeten wachten op de volgende boot en niet op de plek zullen worden afgezet als waar we voor betaald hebben. Reclameren levert niks op en we besluiten de route anders te doen. Kost ons wel meer maar goed, je doet er niks aan.

Na een lange dag reizen en een lunch bestaande uit chips en oreo koekjes, komen we aan in Pemuteran. We hebben een leuke homestay geboekt en de zoon des huizes is superaardig. Er zijn 4 kamers/huisjes en ze hebben alle een buitendouche! Het water komt uit een kruik dus we hebben een flinke straal. Erg leuk gedaan.

We verblijven hier 2 nachten en de eerste avond worden we achterop scooters naar een restaurantje gebracht waar we heerlijk eten. We lopen in een kwartiertje terug naar de homestay. Gelukkig hebben we een zaklampje bij ons want het is een onverhard en onverlicht weggetje. De dag erna wandelen we naar het strand en snorkelen we bij het artificiële rif dat hier is aangelegd. Na een lunch aan het strand lopen we terug naar de homestay. ’s Avonds eten we met de voeten in het zand en de zee op de achtergrond. Hylke heeft zijn nieuwe Teva’s regelmatig aan en heeft nu Teva Tanlines. Erg charmant...

Het is tijd om naar Java te gaan en Bali achter ons te laten.

Foto's volgen bij betere wifi!

• 27 Oktober 2015 - 19:53

Judith:

Ooooh, wat klinkt dat heerlijk! Lopen naar het strand, beetje snorkelen, beetje lunchen op het strand, nog een beetje snorkelen (vast ook nog ergens een dutje)...