To infinity ... - Reisverslag uit Bakungsari, Indonesië van Rachel Van der Werf - WaarBenJij.nu To infinity ... - Reisverslag uit Bakungsari, Indonesië van Rachel Van der Werf - WaarBenJij.nu

To infinity ...

Door: Rachel

Blijf op de hoogte en volg Rachel

27 September 2015 | Indonesië, Bakungsari

Tijd om met de taxi naar 'onze' villa te gaan. En deze is net zo mooi als op de foto's op AirBnB, wat een prachtig huis! We werden verwelkomt door Ibu Wayan, de Indonesische vrouw die het huis op orde houdt, ontbijt maakt én op verzoek kookt. Van dat aanbod hebben we maar gelijk gebruik gemaakt voor 's avonds. Maar eerst een van de slaapkamers kiezen, omkleden en een duik in de infinity pool.

De rest van de middag lekker gelezen, in slaap gevallen, nog meer lezen, bier en chips en een potje poolen totdat Ibu Wayan er weer was met de boodschappen voor het diner. Op ons verzoek eten we noodles met vis (red snapper), garnalen en waterspinazie (die lijkt op de Vietnamese morning glory en het misschien ook wel is). De vis en de garnalen gaan op de bbq, de rest wordt in de keuken bereid. En dan mogen we aan tafel! Buiten natuurlijk, aan de infinity pool (kan dat woord niet vaak genoeg noemen ha ha).

Wat een heerlijk begin van onze reis!

• 28 September 2015 - 09:00

Papa En Mama:

Dat klinkt allemaal goed en het diner ziet er heerlijk uit. Genieten!
    En genieten van de infinity pool. Zet dat ook maar eens op de foto.

• 28 September 2015 - 09:31

Helene:

Fijn dat de vlucht goed is gegaan. Lekker romantisch het mooie hart op het bed. Prachtig huis incl infinity pool. Ik had nog zo gezegd geen bommetje

• 28 September 2015 - 11:39

Rutger:

Wauw wauw wauw! Heerlijk! XR

• 28 September 2015 - 15:06

Jeroen:

Hóe lekker! Geniet ervan. X

• 28 September 2015 - 15:09

Anouk:

Dat is een hele erge mooie start van de vakantie! Pas op: raak er niet gewend aan...
    Veel plezier!

• 28 September 2015 - 19:23

Judith:

Dat zou ik nog het lekkerste vinden; iemand die voor me kookt :-) Het ziet er geweldig uit, inclusief het eten! xxx

• 28 September 2015 - 21:02

Henriëtte Byrnes-Baauw:

Na een lange vlucht is het nu genieten