De hoogte in - Reisverslag uit Boquete, Panama van Rachel Van der Werf - WaarBenJij.nu De hoogte in - Reisverslag uit Boquete, Panama van Rachel Van der Werf - WaarBenJij.nu

De hoogte in

Door: Rachel

Blijf op de hoogte en volg Rachel

13 December 2008 | Panama, Boquete

Zaterdag 13 december

Vanochtend zijn we vanuit Santa Catalina met 4 bussen (waaronder een chicken bus (zie verhalen Guatemala- met echte kippen deze keer!) en een taxi naar Boquete gegaan. Astrid is meegegaan tot David, zij reist vanaf daar verder. Chris is wel meegegaan naar Boquete, hij gaat morgen wandelen.

Wat een groen land is dit, prachtige natuur zien we onderweg!

Boquete ligt in het Noord-Westen van Panama, op 1000m boven de zeespiegel. Vanaf hier kun je naar de hotsprings, raften en de vulkaan beklimmen. We gaan morgen naar het toeristencentrum om uit te zoeken wat de mogelijkheden zijn.

De lonely planet van Panama is erg slecht, alhoewel ie pas een jaar oud is! Vandaag hoorde we van een inwoner hier dat de auteur hier 1 middag en avond is geweest. Tja, alsof je dan alles kunt checken. Hij noemt het dan ook de Balony Planet.

Oh ja, ik heb geen bereik met mijn mobieltje dus al jullie berichten lees ik graag op de mail!

Hasta pronto...

RX

• 14 December 2008 - 08:42

José:

En nog 2 extra chickens in de bus. Haha.
    Mama.

• 14 December 2008 - 10:57

Baji:

Raji, leuk om alles te lezen. Ben jaloers. Hebben nu alweer een hele week gewerkt, bha. Ik moet echt de volgende vakantie gaan plannen.

Hoe is het met jouw Spaans?

Dikke knufkus (haha).

Baji

• 14 December 2008 - 11:44

Judith:

Dan volgende keer toch maar een JP mee? Damn, ben echt jaloers, het klinkt allemaal heel erg gaaf, misschien wel een volgende prikkertje voor mij, alhoewel Bas er al is geweest ;-)

Ben benieuwd wat jullie verder nog gaan doen.

x

• 14 December 2008 - 19:01

José:

Ben vrijdag j.l. gaan kienen!!!! Schrik niet, eenmalig, voor het goede doel, namelijk de speelplaats opknappen van de school van Joost. Susan, Marcel, Rens en Joost waren er natuurlijk ook. Ik heb niets gewonnen, Rens heeft een BARBIEPOP gewonnen! Kun je je voorstellen dat we daar om gelachen hebben, hij gelukkig ook. Joost heeft de pop aan een meisje uit zijn klas gegeven, daar heeft hij natuurlijk punten mee gescoord! Je ziet, wij maken hier ook spannende dingen mee!!

• 15 December 2008 - 11:18

Tesla:

Wat ben jij een gaven reis aan het maken, ga genieten!
    seeyou, Tesla

• 15 December 2008 - 11:19

Dirkie:

Ben je alleen.
    Wil jou wel vergezellig zijn
    Dikke knufel en genieten maar.....XXXXX Dirkie

• 15 December 2008 - 11:23

Ruby:

Hee Rachel,

Wat gaaf die verhalen. Natuurlijk sprak mij het duikverhaal erg aan :-)... naar de haaien... geweldig!
    Geniet van je vakantie en neem mooie herinneringen mee terug.

Groeten, Ruby

• 15 December 2008 - 13:04

Anneke:

Hi Rachel,
    Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt daar in Panama. Ook goed te weten dat alles OK is! Hier is het lekker koud en donker, echt de donkere dagen voor kerst dus geniet maar lekker van de zon en warmte en doe voorzichtig!
    Dikke XX An

• 15 December 2008 - 14:15