Het startbewijs! - Reisverslag uit Manhattan, Verenigde Staten van Rachel Van der Werf - WaarBenJij.nu Het startbewijs! - Reisverslag uit Manhattan, Verenigde Staten van Rachel Van der Werf - WaarBenJij.nu

Het startbewijs!

Door: Rachel

Blijf op de hoogte en volg Rachel

03 November 2011 | Verenigde Staten, Manhattan

Vroeg wakker. Om 3 uur mogen Jeroen en ik nog niet op van onszelf maar om 6 uur zijn we toch echt wakker. Lekker in bed liggen internetten en om 9 uur zijn we in de lobby om met de rest op stap te gaan. Na een ontbijtje tegenover het hotel verkennen we de buurt en gaan we naar het Convention Center om ons startbewijs op te halen. Wat een enorme hal! Er staat een rij tot buiten maar het gaat allemaal erg snel. De identiteitsgegevens worden gecheckt en dan kunnen we door om het startbewijs op te halen. Joehoe! Nadat we ook ons shirt hebben opgehaald komen we helemaal in de stemming. In de hal zijn verder heel veel kraampjes met allerlei samples en merchandise. Ik scoor nog wat gelletjes voor ‘onderweg’. In de gekregen goodiebag zitten een koelkastmagneet waar je je tijd op kunt markeren (leuk!), een boel folders, vloeibare pleisters en nog wat andere meuk.

Ik laat de rest achter en neem een taxi naar het ABC-kantoor in de Upper West want ik ga lunchen met Shari! Erg leuk om haar weer te zien, ook al is het pas een half jaar geleden. Na de lunch ga ik shoppen (een beetje dan) en ’s avonds zie ik Saskia, jarige Angelique en Tjarrie in Restaurant Spice Market in de Meatpacking District. Na het eten nemen Tjarrie en ik nog een ‘slaapmutsje’ (lees: decaf latte met soya melk) bij Starbucks tegenover het hotel en gaan dan slapen.