Trouwen - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Rachel Van der Werf - WaarBenJij.nu Trouwen - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Rachel Van der Werf - WaarBenJij.nu

Trouwen

Door: Rachel

Blijf op de hoogte en volg Rachel

28 September 2015 | Indonesië, Seminyak

Wat een heerlijk begin van onze reis! Vandaag is een speciale dag, onze originele trouwdag. We zijn erg blij dat we eerder dan gepland zijn getrouwd maar op deze dag staan we er toch ook even bij stil. En hoe beter dan met een heerlijk diner! Alhoewel je daar eigenlijk nooit een excuus voor nodig hebt. Hoe dan ook, we beginnen de dag met een heerlijk ontbijt bij de infinity pool. De rest van de dag doen we niet veel meer dan lezen, zwemmen, dutten en nog meer van hetzelfde.

Om 5 uur worden we opgehaald door een 'taksi' die ons naar het Ayana resort brengt, zo'n 20 minuten rijden. Wow, wat een resort! Groot, groter, grootst en luxe! Tja, dat brengt onze infinity pool toch even in perspectief. Alhoewel die van ons natuurlijk wel privé is. Het resort bevindt zich op kalkstenen kliffen en we beginnen met een drankje in de Rock Bar, die op een van de kliffen ligt.

Net op tijd voor een prachtige zonsondergang. Hoe romantisch! Na een cocktail en een paar hapjes gaan we naar het restaurant dat Hylke heeft gereserveerd. Maar, niet voordat ik naar de wc ben geweest. Ik kom erachter dat ook plassen hier in stijl gaat! Een verwarmde toiletbril en opties voor het schoonspoelen van de flamoes (en indien nodig de rest): zowel de druk als de positie van de straal kun je instellen alsmede of je de voorkant of de achterkant gespoeld wil hebben. En het geheel kan op verzoek gedroogd worden! Zie foto voor de bijbehorende afstandsbediening. Ik pas en zoek Hylke weer op waarna we met een uit de kluiten gewassen golfkar naar een ander gedeelte van het resort gaan waar het restaurant ligt. We krijgen een tafeltje tussen de waterlelies en worden supervriendelijk en goed bediend. Alleen een beetje vreemd dat de ober Hylke steeds 'papa' noemt. Het zal wel positief bedoeld zijn. :-)

Het eten is heerlijk en als verrassing krijgen we een taartje en rode rozen voor onze eerste trouwdag. Dat klopt niet helemaal maar het idee is erg lief. En lekker!

• 01 Oktober 2015 - 17:59

Mark:

Lekker hoor, gefeliciteerd met jullie originele trouwdag! Altijd goed om een extra reden voor een feestje te hebben, toch?

• 11 Oktober 2015 - 14:46

Judith:

Aaaah, wat schattig! Vooral Hylke met die roos, erg romantisch :-)